Звернення громадян
ТОВ «Дніпропетровськгаз Збут» - газопостачальна компанія, яка обслуговує споживачів, що проживають на території м. Дніпро та Дніпропетровської області, с. Темирівка Гуляйпольського району Запорізької області та с. Придніпрянське Кобиляцького району Полтавської області. Робота підприємства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. Для нас важлива думка кожного нашого клієнта.
Відповідно до чинного законодавства споживачі послуг мають право направити звернення, скаргу чи запит для отримання інформації. Форма, порядок та терміни розгляду звернень визначені Законами України "Про звернення громадян", "Про доступ до публічної інформації", "Про захист прав споживачів".
Також споживачі можуть записатися на особистий прийом до директора ТОВ "Дніпропетровськгаз Збут" або до профільних спеціалістів.
Контактну інформацію і графік роботи служб Ви можете подивитись тут.
Вимоги до звернень
Про вимоги до звернень громадян та терміни їх розгляду Ви можете дізнатись із Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 № 393/96-ВР.
- У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
- Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
- Звернення, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
- Письмове звернення може бути надіслано поштою або передано громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Форми звернень
Звернення може бути:
- Усним (викладеним Вами на особистому прийомі). Щоб дізнатися графік прийому осіб керівного складу, потрібно зателефонувати до приймальні Вашого газового господарства. Координати та телефони вказані в розділі Контакти.
- Письмовим (надісланим поштою або переданим особисто чи через уповноважену особу до філії ТОВ "Дніпропетровськгаз Збут" Вашого міста або району).
Терміни розгляду звернень
- Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
- Звернення, які не потребують додаткового вивчення, – від 1 до 15 днів з дня їх отримання.
- Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду. Про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
- На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
Не розглядаються повторні звернення одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.